Wednesday, January 19, 2011

perasaan bersalah...

dua tiga hari ni...aku rasa seolah2 tak tenang dan bersalah je..tapi aku sendiri xtaw pe yang membuatkn aty perasaan aku ni jadi seperti ini...adakah aku telah melukakan aty seseorang..adakah aku telah melakukan sesuatu yang salah..adakah aku telah tersalah kata..erm...serius aku x taw pe yang aku dh laku kn sampai aku rasa sebegini.....

perasaan yang membelenggu aku sekarang ini membuatkan aku rasa sangat2 malas dan x bermaya...huhu..owh..nk g kelas pun aku sekarang dalam dilema...dengan ada si dia dalam kuliah...erm..aku rase x selesa bile berada dekat dengan dia...hurm..aku cuba untuk menghiraukan nya..tetapi..entah kenapa seolah2 ada panggilan perlahan yang menyuruh aku untuk melihat dia..arh..lupe kah aku pe yang dia telah laku kan pada aku masa dulu...pe yang aku rasa sebenarnye ini???

No comments:

Post a Comment