Monday, January 17, 2011

birokrasi...

arini aku pergi jumpa deputy tempat aku belajar ni kn..
nk mintak approval bajet program aku ni..ala bese r kan..nk wat program kene ar mintak bajet dr admin kn..
tapi yang aku berangin satu badan ni..haish,..banyak sangat songeh nye...nk bagi,sign je la..xnak bagi xyah ar sign..ni duk r perli2 aku depan dean ngn head of section aku..seb bek aku rase head of section aku tu x kenal aku ni dak kursus dye...haha..erm..dah puas deputy dean aku ni basuh aku ngn macam2..sampai aku dh x reti dah nk jawab pebenda ngn dye tu..dye pun cakap.."erm saya confirm kn esok je la proposal awak ni...pasal sok baru meeting ngn finance"..perh..tu yang dye cakap last pas puas aku kene basuh kaw2 ngn dye..dah ar sebelum tu aku duk tggu due depan bilik dye lebh stgh jam..last2 bile aku kol..dye ckp dye kat bilik dean..dh ar jauh tu dr makmal bio ke admin..hurm..tapi pasal nk duit nye kan..kene r sabar..tapi bile dah kene kaw2 nye ngn dye..rase fed up pun ada..hurm..klau macam ni la orang atasan ni layan student yang rajin nak aktif n nk naik nama universiti..aku rasa kan baek sume student x yah wat pepe program luar r..tiap2 ari g kelas,,ujang mggu membute smpai mata lebam..haha..keje dorg pun senang..ujung sem..duit lebih milik student tu leh r dorang gune nk g shoping2 kat bali ke kat bandung kn..haha

hell to birokrasi!!!.

No comments:

Post a Comment